Vrácení, výměna, reklamace zboží

Něco vám nesedlo a potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo dokonce reklamovat? Připravili jsme pro vás jednoduché instrukce,
abychom vám komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

Vrácení zboží
do 14 dnů

Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

Jak vrátit zboží?

  1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
  2. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  3. Balík pošlete na adresu HKSYSTEM – reklamační oddělení, Bystřice 1155, 739 95 Bystřice.
  4. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

Výměna zboží
do 14 dnů

Nevyhovující zboží můžete do 14 dnů vyměnit v případě, že jste zboží nakoupili na e-shopu.

Jak vyměnit zboží?

  1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, kam nám specifikujte, za který produkt jej chcete vyměnit.
  2. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  3. Balík pošlete na adresu HKSYSTEM – reklamační oddělení, Bystřice 1155, 739 95 Bystřice
  4. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  5. Vystavíme vám dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku vám vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě vám zboží zašleme na dobírku.

Reklamace
zboží

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.

Jak reklamovat zboží?

  1. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.
  2. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
  3. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu HKSYSTEM – reklamační oddělení, Bystřice 1155, 739 95 Bystřice. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  4. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.